Proje Hakkında

    Mersin genelinde farklı Ortaokullarda görev yapan İngilizce, Rehberlik, Fen Bilimleri, Matematik ve Beden Eğitimi branşlarında disiplinler arası öğretim yöntemi ile geri dönüşüm malzemelerinden materyal tasarlama konusunu temele alan bir projedir.
    
    Projemizin amacı 2020-2021 Eğitim Öğretim yılında Pandemi sebebiyle sadece uzaktan eğitim ile eğitim öğretim hayatlarına devam eden 5-6-7.sınıf öğrencilerinin yukarda belirtilen derslerden 1.dönemki müfredat konularında öğrenmekte zorluk çektikleri konular tespit edilerek öğrencilerin bu konularda geri dönüşüm malzemelerinden ders içi öğretim materyali tasarlamaları ve öğrenmede güçlük çektikleri konuları eğlenerek, farkında olmadan öğrenmeleri beklenmektedir. 

    Bu proje 10-13 yas grubu öğrencileri kapsamaktadır. Projemiz Mart -Mayıs 2021 aylarında yürütülecektir.







Yorumlar

Popüler Yayınlar